Pagina's

maandag 1 december 2014

Special Friend

Goedemorgen allemaal dames. Ik hoop dat jullie weer een fijn weekend hebben gehad. Ik heb in ieder geval weer een heerlijk frobelweekend achter de rug.
Vandaag heb ik voor jullie een kaartje met een Magnoliaatje. Het is al een ouder stempeltje, maar hij blijft mooi en voor allerlei gelegenheden te gebruiken. Ik heb haar gekleurd met Copic Markers.
Het papier komt uit een paperpadje van Wild Rose Studio, 'Peach Blossom', te koop bij HobbyVision. Dit papier doet een beetje Vintage-achtig aan.
Daarom heb ik het cardstock en de papiertjes ook met een distresser bewerkt, zodat het een wat oud uiterlijk krijgt.
De tekststempeltjes op de tagjes zijn van Lili of the Valley. De tagjes zijn gemaakt met een pons. Ik weet niet meer van welk merk deze is, het is namelijk al een oudje.
Verder de volgende snijmallen gebruikt:
DooHickeys van Magnolia: een stukje van het hekje, 'Lovely Fence', de swirl achter de bloementoef 'Heart Swirl' en 1 van de 2 sleuteltjes, 'Vintage Keys'en tenslotte het takje achter de roosjes bij het hekje is 'Spruce Twigs'.
De mal achter het stempelafdrukje is van Joy! Crafts Frame Vierkant 6002/0147. De geemboste delen heb ik beïnkt met Distress Inkt 'Walnut Stain'. Aan de zijkanten de 'spijltjes' doorgesneden zodat ik het lint er overheen kon halen.
Het vlindertje linksboven is een pons van Martha Stewart.
Het kleine vlindertje op het hekje is een malletje van Die-Namics.
En tenslotte het fotohoekje is van Quickutz.
De aster en roosjes zijn van Wild Orchid Crafts.
Het lint, de plakparels en het parelhartje komen uit de voorraad.
Verder op alle onderdelen, papiertjes en het stempelafdrukje Stickels 'Stardust' gebruikt en natuurlijk Distress Inkt, 'Walnut Stain'.
Dat was het weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie dit ook weer een leuk kaartje vinden. Een fijn begin van de week en tot gauw!
Stempel gekleurd met Copic Markers:
Huid: E0000, E000, E00, E11, E93
Haar: E51, E33, E35, E37
Jurk/Strik/Sokken: R0000, R000, R00, R01, R02, W0
Schoenen: W0, W1, W3, W5, W7
Veters, R35
Bloem: R30, R32, R35, R39
Steel/Blad: YG61, YG63, YG99




Geen opmerkingen: