Pagina's

donderdag 4 december 2014

So Special

Goedemorgen allemaal dames. Vandaag heb ik weer een nieuw kaartje voor jullie.
Deze keer met een digistempel van Fitztown. Dit is een digi uit de serie 'Fae' en dit is nr. 4., getekend door Morgan Fitzsimons. Ze maakt erg mooie vrouwenhoofden (Cameo-serie) en fantasy-digi's. Ik heb het stempelafdrukje gekleurd met Copic Markers.
Het paperpadje dat ik gebruikt heb, is van Studio Light.
De tekststempel is van Lili of the Valley.
Het stempelafdrukje heb ik uitgestanst met een rechthoekige Nestabilitie en daarna gemat op een geschulpte rechthoek, ook een Nestabilitie. Achter het stempelafdrukje heb ik een stukje van een vierkant taartrandje geplakt.
De hart-tag achter het stempelafdrukje is een DooHickey van Magnolia.
De vlinderrand boven aan de kaart is een stansmal van Tim Holtz.
De swirl achter de roosjes is een malletje van Cheery Lynn, evenals het takje onder de roosjes.
De grote vlinder is een mal van Memory Box. Je kunt daar ook een schaduwmal bij gebruiken. Dat heb ik hier dus ook gedaan. Je kunt er voor kiezen om ze op elkaar te plakken. Bij deze kaart heb ik echter alleen het middenstuk op elkaar geplakt, zodat de bovenste vleugels los staan van de schaduwvleugels.
Verder heb ik nog een randpons gebruikt (amper te zien! Lol) van Fiskars.
Verder veel Stickels 'Stardust' glitterlijm gebruikt.
Op het stempelafdrukje heb ik voor extra glitter nog Glimmermist 'Pearl' gespoten. En nog wat Fran-tage Embossing Enamel White gebruikt. Dit tevens op de vlinderrand gedaan.
De roosjes, pins en het lila Seam Binding zijn weer van Wild Orchid Crafts.
Het kant en de plakparels komen uit de voorraad.
Ik hoop dat jullie dit weer een leuk kaartje vinden. Graag tot de volgende keer!
Stempelafdruk gekleurd met Copic Markers:
Huid: E0000, E000, E00, E93
Haar: E30, E33, E35, E37
Mond: R32, R35
Ogen: B02, B04
Vlinder: RV10, RV13, RV14, V17
Roosjes: V20, V22, V25, V28
Blaadjes: G20, G21, G24
Jurk: RV10, RV13, RV14, G20, G21, G24






Geen opmerkingen: