Pagina's

woensdag 26 november 2014

Love You

Eindelijk, eindelijk weer een kaartje gemaakt. Ik weet, het heeft lang geduurd, maar dat had zo zijn redenen. Voor dit kaartje heb ik een stempelafdrukje gebruikt van Hannah Lynn, 'Forever Rose'. Ik heb haar ingekleurd met Copic Markers.
Het dessinpapier dat gebruikt is, is een paperpadje van Studio Light.
De tekststempeltjes op de kleine tagjes zijn van Lili of the Valley. Ben gek op hun tekststempels!
Verder veel malletjes gebruikt.
De kleine tagjes zijn een malletje van Die-Namics.
Het hart is van Sixxix, 'Heart, Lacy'.
De rand is een Doohickey van Magnolia, 'Sweet Lovely Lace'.
De swirl is een mal van Memory Box, 
De vlinder, het takje en het taartrondje zijn snijmallen van Cheery Lynn.
Binnenkant kaart Nestabilities Vierkant gebruikt met nogmaals het vlindertje van Cheery Lynn.
Alle papiertjes en onderdelenn heb ik beïnkt met Distress Ink, 'Walnut Stain'. Verder op het stempelafdrukje, de bloemetjes, vlinders en takje Stickels 'Silver' en 'Stardust' gebruikt voor de bling. Op de glazen bol (tenminste ik denk dat dit een glazen bol is, Lol) heb ik Glossy Accents gedaan. Helaas is dit op de foto eigenlijk niet te zien.
De spacer bovenin achter de bloem komt van The Hobbyhouse. Nog een mooi lila veertje achter het hartje geplakt.
De roosjes en bloemetjes en het zilver gekleurde hoekje zijn van Wild Orchid Crafts.
Het lint en de plaksteentjes komen uit de voorraad.
Dat was het weer voor vandaag dames. Ik hoop morgen (als internet mij niet in de steek laat) weer een nieuw kaartje aan jullie te laten zien.
Kaart gekleurd met de volgende Copic Markers:
Huid: E0000, E000, E00, E11, E93
Haar: E30, E31, E33, E35, E37, E49
Ogen: E23, E25, E27, E29
Oogschaduw: YG00, YG61
Mond: R20, R21, R22
Glazen Bol: YG0000, YG00, YG01
Roos: V20, V22, V25, V28
Blad: YG91, YG95, YG97




Geen opmerkingen: