Pagina's

maandag 12 mei 2014

Happy Birthday en weer terug met kaartjes!

Goedenavond dames. Eindelijk weer terug van weggeweest. En dat heeft best lang geduurd al zeg ik het zelf. Dit had alles te maken met een verhuizing en het feit dat al mijn hobbyspulletjes in dozen stonden. Ik heb eindelijk weer een begin kunnen maken met m'n hobbykamer in te richten. Het is nog wel een gezoek in allerlei dozen en bakken, maar het begin is er en ik heb dus weer een kaartje kunnen maken. Heb het wel ontzettend gemist hoor!
Maar genoeg daarover. Voor dit kaartje heb ik een digistempel gebruikt van 'Aurora Wings' door Mitzi Sato-Wiuff. Dit is 'Big Eye Poppy Elf'. Mitzi maakt prachtige Fairy; Fantasy en Bloemen digi's. Je kunt je helemaal uitleven met inkleuren!
Het papier is uit een paperpadje van Kaisercraft; 'Blae and Ivy'.
De digi heb ik uitgestanst met een Nestabilitie van Spellbinders. Verder nog een stans van Noor! Design gebruikt en een randstans en een swirl van Magnolia. Het fotohoekje is een stans van Quickutz.
De bloemetjes en witte blaadjes zijn van Wild Orchid Crafts.
De tekststempel is van Hero Arts.
Verder alles beïnkt met Distress Inkt, 'Walnut Stain'. De plakpareltjes en het lint komen uit de voorraad.
Ik hoop dat jullie dit weer een leuk kaartje vinden. En zelf hoop ik nu in de toekomst weer met regelmaat een kaartje te plaatsen. Heb er in ieder geval weer zin in! Nog een een fijne avond en tot de volgende keer!
Kaart gekleurd met Copic Markers:
Huid: E0000, E000, E00, E11, E93
Haar: YR24, E34, E50, E51, E53
Ogen en bladeren bloemen: G21, G40, G46
Bloemen: B0000, B000, B01, B04, B06
Hart bloemen: Y11, Y15, Y38
Knoppen bloemen: YG61, YG63, YG97


Challenges:
Aurora Wings Challenge Blog: Challenge 2 - Monochromatic


6 opmerkingen:

Mitzi Sato-Wiuff zei

Such a stunning creation, Caroline! I love how you colored the image, and the embellishments are so beautiful. Everything comes together in such a beautiful visual harmony. Thank you so much for joining "Monochromatic" challenge at Aurora Wings. Hugs, Mitzi xx

Angela zei

Wat heerlijk om weer een kaart van jou te mogen beweonderen Caroline.... en wat voor 1. Wat een beauty weer!!! Schitterend ingekleurd.... en als vanouds weer geweldig afgewerkt. Je bent het niet verleerd hihihi.
Kleur je eerdaags nog weer mee??? Gezellig joh!
xxAngela

jolanda zei

prachtige kaart

Frouwkje zei

Fijn dat je weer terug bent, ik heb je gemist hoor. Het is weer een prachtige kaart!!!
Liefs, Frouwkje

DonnaMundinger zei

Caroline, this is just breathtaking. What gorgeous coloring and details. Perfect in every way. Thanks so much for joining our Monochromatic Challenge at Aurora Wings. xxD

tanja zei

.
Prachtige kaarten en techniek zie weer heel inspirend , zit ook nog aan de kaarten maar ook met ander materiaal werk ik nu , nieuwsgierig bezoek me blog,